Burma iFokus

Burma

Etikettutställning-pälsvård-och-andra-tips
Läst 2115 ggr
AllWeather-Katarina
0

Utställning i Trondheim, April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon mer Burma som ska till Trondheimutställningen? Jag ska åka dit med min  Little Miss Sunshine. Första gången jag besöker Norge för utställning, tidigare har det varit Finland för mig. Spännande!

[Yrsa-H]
0

vi ska inte dit. vi kör till danmark.

Burcantiks
0

Jeg bor her i trondheim, så jeg skal dit Glad

Skal stille mine 2 burmesere, og somalien min

Håper mange kommer

scotixus
0

Jag tror inte att jag kommer att åka dit, funderar över utställningen i Nesna…men egentligen har jag ingen som behöver åka till NorgeObestämd

….men de har ju så underbar natur i Norge så av den anledningen vill man ju gärna dit och njuta av vyerna Cool

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

Yoda
0

Jag tycker ni kan hålla era burmor borta från Nesna :P Första gången jag var där trodde jag det var en enkel match på en sån liten utställning, men tji fick jag! För där var hela norra Sveriges abys och burmor. Hos min domare var det 7 vuxna honor i nominering.

Hur som helst, Trondheim är supervackert, hoppas du får en trevlig helg!

S*Oblivion's Devon Rex
>>Söker fodervärdar i Skellefteå-området!<<

scotixus
0

Hehe…så kan de gå, får väl tänka över det då Tungan ute

Men det är ju så härlig miljö där i Nesna, tycker det var så mysgt sist man var därGlad

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

AllWeather-Katarina
0

Burcantics: Var det dig vi hade burarna bredvid i Sundsvall? Vi har bokat boende på ett lägenhetshotell i Trondheim och om jag förstått kartan rätt så är det inte så långt från utställningen, eller?

http://www.tlh.no/no_om_hotellet.html

Det kan ju vara bra med ett eget kök så kan vi ha med oss vår mat och fixa middagarna själva med tanke på de rätt dyra matpriserna i Norge…

Burcantiks
0

Tror det var bare rexer og somalier ved siden av meg i Sundsvall. Hvor mange burmesere hadde du med deg, og hvilke farger? Jeg hadde et dobbeltur med en brun og ei sjokoladeskilpadde.

Det hotellet du nevner, ligger på rett side av byen i forhold til utstilllingen ja Glad