Utställning i Trondheim, April
vi ska inte dit. vi kör till danmark.

Jeg bor her i trondheim, så jeg skal dit 
Skal stille mine 2 burmesere, og somalien min
Håper mange kommer
Jag tror inte att jag kommer att åka dit, funderar över utställningen i Nesna…men egentligen har jag ingen som behöver åka till Norge
….men de har ju så underbar natur i Norge så av den anledningen vill man ju gärna dit och njuta av vyerna 
Jag tycker ni kan hålla era burmor borta från Nesna :P Första gången jag var där trodde jag det var en enkel match på en sån liten utställning, men tji fick jag! För där var hela norra Sveriges abys och burmor. Hos min domare var det 7 vuxna honor i nominering.
Hur som helst, Trondheim är supervackert, hoppas du får en trevlig helg!
Men det är ju så härlig miljö där i Nesna, tycker det var så mysgt sist man var där

Burcantics: Var det dig vi hade burarna bredvid i Sundsvall? Vi har bokat boende på ett lägenhetshotell i Trondheim och om jag förstått kartan rätt så är det inte så långt från utställningen, eller?
http://www.tlh.no/no_om_hotellet.html
Det kan ju vara bra med ett eget kök så kan vi ha med oss vår mat och fixa middagarna själva med tanke på de rätt dyra matpriserna i Norge…

Tror det var bare rexer og somalier ved siden av meg i Sundsvall. Hvor mange burmesere hadde du med deg, og hvilke farger? Jeg hadde et dobbeltur med en brun og ei sjokoladeskilpadde.
Det hotellet du nevner, ligger på rett side av byen i forhold til utstilllingen ja