Burma iFokus

Burma

Etikettomplacering
Läst 3618 ggr
Burmafreak
0

Vi måste få hjälp med omplacering

Hej

Jag hittade det här forumet när jag letade runt på nätet för att få hjälp med att omplacera våra två burmakatter, pga allergi.

Katterna är halvsyskon och båda är blåa. Honan är född i juni 2006, hanen i september 2007. Båda är kastrerade och chipmärkta. Stamnamnet är S*Bonneas. De är vaccinerade och försäkrade.

Har ni tips eller hjälp att ge för att hitta ett bra hem för dessa helt underbara burmor? Alla tillbehör följer naturligtvis med och det viktigaste för oss är att katterna får ett bra hem, inte att vi får betalt för dem.

Vi behöver verkligen hjälp med detta.

scotixus
0

Så tråkigt för er att ni måste göra er av med dem pga. allergi, jag hoppas att någon vet av ett bra hem som skulle passa dem. Hoppas att det löser sig!

Med Vänliga Hälsningar

Linda

www.scotixus.n.nu

Pia-PizzisAnne
0

Hej!

Man kan alltid be sin uppfödare om hjälp, de har ibland köpare som gärna tar sig an lite äldre katter.

Man kan också lägga in en annons på blocket. Med bilder och beskrivning.
Naturligtvis måste ni ta betalt för dem, men priset bestämmer ni ju själva och det kan ju vara en helt symbolisk summa.

___________,,,^..^,,,______________**
Hälsningar  Anne Nordström  S* Pia-Pizzi's est. 1988
http://www.pia-pizzis.se
anne.nordstrom@lsn.se
**

Burmafreak
0

Hej

Tack för svaren. Vi har mailat uppfödaren, men hon har inte svarat (än).

Vi ska sätta ut annons på Blocket om vi inte hittar någon köpare via något kattforum. Men vi vill försöka på det sättet först, så kanske det är någon riktig, riktig kattälskare som blir intresserad. Vi ska få sätta in en annons hos Burmaklubben också, så vi fortsätter hålla tummarna för att någon faller för dessa pälsklingar!