Östkattens utställning 22/4
Idag Långfredagen var jag på Östkattens utställning med min Saga (S*Mad About Y Angourie Point)
Hon fick sitt första CAC och blev BIV-T , och som grädde på moset tog hon även NOM blott 10 månader gammal
I panel mötte hon hårt motstånd och jag hade ingen större förhoppning om att få röster på en så ung katt.
Men hon fick 2 av 4 röster, och en devon fick 2 röster, skiljedomare gav BIS till den snygga devonen men jag är lika nöjd för det 
Saga har varit så lugn och avslappnad hela dagen och verkligen visat upp sig med "burmalook". Det är en fröjd att visa upp en burma som står på bordet och kurrar och gosar med domaren 
Av 6 burmor på plats var vi 4 som blev NOM
S*Shai-San-Wars Hedda i klass 11
S*Activity's Moonlight Kiara och Åsalunds Idun kastrat hona
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis!!
Vad roligt!

Grattis så mye Sarah!! 
Mycket snygg och lovande unghona har du där. Faktum är att hon på bilden ser ut att vara välutvecklad redan och det bådar ju gott. Mycket fin kropp. Jag gillar litet stadiga burmahonor. Stor grattis till dig och henne.
Tack tack
Ja jag gillar hennes kropp och det gjorde även domaren (Glenn Sjöbom) med tanke på hennes ålder. Idag väger hon 3.2 kg och är som sagt fortfarande tonåring i kroppen
Det ska bli kul att se hennes utveckling
Och eftersom det gav blodad tand har jag redan anmält till fler utställningar 
I'm only responsible for what I say, not for what you understand