Nytt hem sökes :(
hej, jag hat tagit en jätte svår beslut pga ändrade familjeförhållanden, det är att min söta Izaya måste hitta ett nytt hem. det är absolut inga fel på henne men jag kan ej ha kvar henne pga ändrade livs situationer.
kort om henne.. hon är en chokladpadda, nästan 8 mån, vacc *2, avmaskad *flera, chippad, besiktad, försäkrad, och hon är van med peewee låda. jättekelig och supergo. mer info ring 0736167882.. hon är dessutom van med barn under ett år då jag har barn hemma. hon är innekatt. hon är utställd med fina resultat och kommer att ställas ut i juni igen. jag hade tänkt para henne i juli men ni som tar över får göra precis hur ni vill. hon har fioric ayers rock som pappa är en import och bonneas arwen som mor. jag lovar jag gråter nästan när jag skriver detta, men tyvär så måste jag.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tråkigt att höra, hoppas att du hittar ett nytt bra hem till henne…
Jag lider med dig.
ingen som är intresserad?? 
Jag tror att du måste sänka priset om du ska hitta någon som vill ha din katt
Att betala fullpris för en 8-mån omplacering är inte rimligt anser jag
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
??????? har ej satt nån pris än???
I annonsen på blocket står det att du vill ha 7500kr
jag satt ett på blocket bara för att plocka bort oseriösa som bara vill ha en avelskatt som dem bara avlar på och struntar i ungarna sen. men hittar jag rätt hem såklart kan man disk priset. men som sakt priset e satt för att oseriösa ej ringer.
Kan du inte kolla med Eva om hon inte vill köpa tillbaka katten? jag tror du måste göra lite fler bilder på din kisse och lägga upp annonser på fler ställen. Det är svårt att sälja halvvuxna till fullt pris, konstigt egentligen men så är det.
Bonnea's kanske vet någon som vill ha katt från hennes uppfödning som kan tänka sig en omplacering
ska kolla upp det, tack för att ni svarade
Såg på ett annat forum att din katt är parad och att du planerar att ev behålla en avkomma 
Skönt att det löste sig så att du slapp omplacera din katt, det är alltid så ledsamt att behöva skiljas från sin katt oavsett orsak