Utställningen i Uppsala
Är det någon som ska på utställningen i Uppsala den 10-11 september? Jag och Gizmo ska dit på lördagen 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Självklart!! SWS på hemmaplan kan man ju inte missa!
Jag kommer med 3 vuxna honor, 1 brun och 2 blå
I'm only responsible for what I say, not for what you understand

Jag kommer med en liten lilapadda.

Vad kul, då kommer vi att ses där 
Ps! Sarah, du som är på hemmaplan, hur tar man sig bäst ut till utställningen kommunalt från järnvägsstationen?
#3 ahh.. som hemmaplan menade jag Sverige 

Jag kommer utan katter, ska gå assistent efter en längre paus :)
Jag vet inte ännu var Allianshallen ligger, men på http://www.ul.se hittar du busstidtabeller och alla hållplatser. Hoppas det hjälper!

Summercat: Men utställningen tar ju två dagar, inte bara lördag eller söndag som dom flesta utställningarna… ?

Sorry för sent svar, har varit ute och rest. Jag har bara anmält mig för lördagen och fått en inbjudan för lördagen (tror jag, som sagt var så är jag novis när det gäller utställningar), nu blir jag lite förvirrad, kunde inte läsa någonstans att anmälan var för båda dagarna. Oops vad gör jag nu?

Blir ingen SWS for meg i år, men vil ønske alle som skal dit lykke til!!! :)
#7 SWS går alltid över 2 dagar, dvs grundbedömningen på lördag, NOM och BIS på söndag. Alla katter ska finnas på plats båda dagarna
Det är väl bara att gilla läget och antingen inte åka alls, eller åka båda dagarna?
Såg att det inte stod något om kval på inbjudan heller, har du fått med det?
Fast jag kan inte se någonstans på inbjudan där det tydligt framgår att den pågår i två dagar. Inte lätt då inte, när 99% av alla utställningar äv två endagars och man kan välja dag…
___________,,,^..^,,,______________**
Hälsningar Anne Nordström S* Pia-Pizzi's est. 1988
http://www.pia-pizzis.se
anne.nordstrom@lsn.se
**

Pia-PizzisSofie, jag tror att det är du som inte har läst inbjudan helt och hållet för på deras hemsida under kvalifikationer så står det klart och tydligt vad som krävs, så det har jag fått med mig. Och visst gillar jag läget, väldigt mycket dessutom eftersom han är kvalificerad. Det hade bara varit mycket enklare att ordna boende om man hade vetat från början att den var tvådagars.
Tack för länken Metsaekansa, den hjälpte.
Och tack Sarah för informationen om hur SWS är upplagd.