Ädelkattens utställning 3-4 dec 2011
Vad roligt med en ny stjärna!
Jag kommer ner med 3 st, 2 blå tjejer och 1 chokladpojk.
Sen kommer Coffeas med 2 blå oxå 
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Jag kommer med en lila och en blå

Jag kommer på söndagen med en lilapadda ;)
Så då var helgen över.
Det var en väldigt trevlig utställning, välorganiserad som vanligt och bra arrangemang.
Resultaten är jag också nöjd med
Mina blåa tjejer Alva och Saga tog sina cert båda dagarna, Alva blev dessutom BIV-T på lördagen och hennes dotter Svea (ägare Coffea's) blev på lördagen Champion och tog på söndagen BIV-T och NOM 
Min chokladpojke tog BIV-T båda dagarna och skötte sig utmärkt. Fantastiskt temperament på den grabben
Här i famnen på husse
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Vill passa på att tacka alla för en fantastisk helg!!
Kan bara instämma! Tack alla för en askul om än stressig helg! Och tack till Anne och Sofie för min vilda vackra vampyrVicki!:)
Det gick långt över förväntan för fröken! Hon blev ex 1 båda dagarna och knep även åt sig ett BIV på söndagen (domare Helene Lis-Glader)! När det skulle nomineras till panelen blev hon tvåa båda dagarna..Inte så illa för en liten bebis!:)
Nu har vi fått blodad tand igen (bokstavligen när det gäller Vicki, det är tydligen inte lätt att skilja på en fjädervippa och mammas pekfinger…;) och planerar nya utställningar å det snaraste!
Någon som vet närmare hur det går till på en ringutställning förresten? Kanske bäst att starta ny tråd i ämnet…. Nåväl!
Här blir Vicki synad av Helene Lis-Glader:
Tack alla för en supertrevlig helg! Det måste vi göra om :)
___________,,,^..^,,,______________**
Hälsningar Anne Nordström S* Pia-Pizzi's est. 1988
http://www.pia-pizzis.se
anne.nordstrom@lsn.se
**