Burma iFokus

Burma

Etikettomplacering
Läst 2672 ggr
mariesc
2012-03-20 10:01
1

Omplacering av Burma

Hej!

Vi har en söt liten burma hona vid namn Imelda som är nio år. Nu måste vi mot vår vilja omplacera henne, pga mattes allergi/astma.

Hon är kastrerad, vaccinerad och id-märkt.

Våran bengal behövs också omplaceras, kan de få vara ihop vore det bra men all hjälp mottages då läget är akut.

Hon är innekatt (lägenhet), bor i Hässelby (sthlm) men transport går att ordna, bara hon får komma till det hem hon förtjänar.

Mvh Marie

grandma
2012-03-20 21:07
0

Hej,

jag är jätteintresserad då jag länge tänkt skaffa en burma och nu finns tiden. Jag har hört att burmakatter gärna behöver en kompis så jag vill gärna veta mer om bengalen som jag inte vet lika mycket om.

Har vuxit upp med både hund och katter men inte haft katt som vuxen, däremot varit kattvakt otaliga gånger. Jag älskar katter och till och med de mest osociala brukar också älska mig.

De skulle få en riktig kattmamma som tar hand om dem. Dessutom har jag ett nio-årigt barnbarn som också älskar djur och där är det också ofta ömsesidig kärlek.

Jag bor på söder och jag vill gärna prata med dig men det är första gången jag är inne här och vet inte riktigt hur vi kan kontakta varann.

mvh

Grandma

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

mariesc
2012-03-21 11:07
0

Maila mig på marie.cedergren@hotmail.com

Bengaler är väldigt roliga att ha hemma, våran har blivit en kelgris hon med :)

[Yrsa-H]
2012-03-21 16:50
1

Hoppas ni får till det så katterna kan få ett tryggt hem.

Skrattande

grandma
2012-03-22 14:29
0

Hej mariesc,

Vill bara kolla om du fått mitt mail som jag sände igår fm.

Mvh

Grandma

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh//