Burma iFokus

Burma

Etikettkattprat-och-historier
Läst 1398 ggr
[Yrsa-H]
4

Tokerier

Varför har man aldrig kameran frame när det behövs.

Jag hade hoppas att jag kunde vissa er när Ärtan springer på gardinstången. Eller när hon balanserar ibland mina glassaker och jag stå heltförstelnar o hoppas hon ska klara sig utan någon skada.

När de snor min V-kudde. så jag inte kan sova eller göra mina övningar.

Hoppas det är fler som kan berätta roliga saker om våra kära "barn"

ilgaliljenberg
3

På Facebook finns en länk Burmese - Humour med tokroliga foton. Det är nog ngt sådant Yrsa menar. God idé! Jag har fått många goda skratt när jag tittat där. Ett gott skratt förlänger livet som bekant.

Ser gärna foton av den typen här. Vi skall kunna ha roligt tillsammans också.

// Ilga

ilgaliljenberg
0

Dvs förutom dråpliga berättelser.

// Ilga

[Timantis]
0

Springer på gardinstången…. Står i faggorna o planerar för att börja med Burma men ska nog ta mej en funderare till.Skrikandes

[Yrsa-H]
0

#3 klart du ska ha en burma. Det är inte alla som är så busiga.

Jag tror det är bara 2 av alla våra katter som har gjort det.

Skrattande

Sarah-S
1

Burma är en väldigt aktiv ras som är med överallt där det händer saker, och de sitter inte brevid och iaktar utan deltar med liv och lust i allt Cool

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

[Timantis]
2

Då kommer den ha jättekul med mina hundar o mina maine cooner. dom är det full fart hela dagarna på med.

Funderar dock på vad hundarna kommer säga om konkuransen för Burman är ju väldigt social. Men det kommer nog gå bra. Flört

Sarah-S
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 Mina hundar uppskattar burmorna mer som hundlika kompisar faktiskt

Det går till och med att ligga och busbitas tillsammans

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

[Timantis]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min golden är van vid katter. O umgås gärna med dom. O katterna verkar uppskatta henne. Här är det en 6 veckors maine coon som vandrar omkring på henne o hon bryr sej inte nämnvärt.