Burma iFokus

Burma

Etikettgalleri
Läst 3470 ggr
Sarah-S
2

Min blå Alva

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det kom upp en diskussion i ett annat forum och den blå färgen på burma

Jag vill bara visa upp min fina Alva, SC S*Mad About Lovely Lorelei, som i mitt tycke har den där alldeles fantastiskt fina blå skimrande färgen jag vill att en burma ska ha

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

Coffeas
0

Så fin!

grandma
0

Hon ser fantastiskt bra ut. Jag träffade en blå hona i går när jag hämtade min nya burma och den honan var också väldigt fin. Såg nästan lite eterisk ut med den skimrande blå pälsen. Jag har bara gillat bruna tidigare men när f.. blir gammal så…. : ). Är väldigt förtjust i creme också så jag har tittat många gånger på din Caperdonich.

// Grethel

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Sarah-S
1

Man växer in i burmans färger Cool

Jag tror många börjar med att föredra brun men upptäcker sedan undan för undan alla de andra vackra färgerna

Jag antar att det var min Loka du träffade hos Sara? Eller ja nu är det ju hennes Flört

Caperdonich är en riktig gulleplutt

grandma
0

Ja det var din f.d Loka: ). Så fin och så duktig mamma. Är det svårt att bli av med creme? Jag har sett många creme och jag tycker de är jättefina men smaken är ju som baken.

// Grethel

// Nalle Puh// 

Djungelkottens
1

Vilken fantastiskt fin färg och pälskvalitet den här honan har. Jag bli alldeles salig när jag ser henne. Detsamma gäller Acrogaliern Graceful Loka. Hon har samma fantastiska färg och en sagolik kvalitet på pälsen. I alla fall verkar det så för mig när jag ser på foton av henne.

Finns det något vackrare än en blå burma med sin silvriga päls.

grandma
1

Om du såg henne i verkligheten skulle du fortfarande tycka att var var fantastisk.

// Nalle Puh// 

Djungelkottens
1

Loka är utseendemässigt mycket lik min gamla burma Ghana som gick bort i somras. Jag fick tårar i ögonen när jag såg henne på bild hos Stjärnviks. Jag tror dig när du skriver att jag skulle tycka att hon var fantastisk om jag såg henne i verkligheten. Önskar att hon var min, faktiskt.

Anna

grandma
2

Jag med, att hon var min, alltsåGlad.

// Nalle Puh// 

Sarah-S
2

Jag ska komma ihåg era önskningar när vi vet hur Loka kommer överens med resten av katterna hon bor med. Flört

grandma
1

Hahahaha må bäste kvinna vinna. Vi kommer från samma trakter Djungelkotten och jag så vem det än blir så blir det bra.

// Nalle Puh// 

ilgaliljenberg
1

Loka har två blå ungar, 1 hane och 1 hona, hemma hos Stjärnviks. Om ngn skulle vara intresserad.

// Ilga

grandma
3

Har träffat dem med och de var jättefina och jag kan väl säga att matte var MYCKET nöjd med deras utseende och hon har ju öga för det. Flört

// Nalle Puh// 

Djungelkottens
0

#9 Jag skrattade gott när jag läste din kommentar. Kan nog ligga något i den :)

#10 Kan inte annat än hålla med dig.Skrattande Vad roligt att du är här uppifrån!

#11 Jag har kollat in de små ett antal ggr och visst är de fina. Speciellt som jag nu inte längre har en blå burma så får jag väl erkänna att jag funderat på flickan, inte minst för att hennes mor är väldigt lik min Ghana.

OT: Vilken fin bild som Stjärnviks har just nu på hemsidan, av bruna flickan. Älskar den där typen av bilder där katterna verkligen är sig själva, "in action" så att säga.