Burma iFokus

Burma

Etikettutställning-pälsvård-och-andra-tips
Läst 1549 ggr
ilgaliljenberg
5

World Winner 2012

Stort Grattis till SC Bjelkes Lady Louise BURb som var enda svenska burman som blev NOM på WW! Ägare Sara Mitzeus. Låt oss hålla tummarna i morgon!

// Ilga

grandma
5

Åh gud vad roligt att höra Ilga, speciellt med tanke på förutsättningarna för ett par månader sen och så är hon ju min katts mamma. Snygga, matriarken Louise. Tråkigt för de andra tycker jag också. Några fler från vårt land hade inte gjort något.

//Grethel

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Susanne_B
6

Ett jätte Grattis till Sara M och Louise till er NOM och BIV. Vi håller tummarna allt vad vi kan i morgon Skrattande

mjlee
6

Fantastiskt!!! Man blir både rörd och stolt, nästan släkting som man är Glad

Nikita och jag håller både tummar och tassar! Skrattande

GoldenHigh
4

Ska bli kul att följa allt sammans på live streamingen idag, fantastisk kvalité! Bara 45:-, kan rekomenderas!!

Håller tummarna för svenska teamet och de nominerade burmorna särskilt för Saras Louise, gammelmormor till min Winnie :)

grandma
3

#4 Inte konstigt att Winnie är så snygg, med de genernaFlört

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Pelle Svanslös
3

Kul att någon svensk fick en någorlunda framskjuten placering,
tydligen är de övriga av medelmåttlig standard eftersom dom inte kunde hävda sig i konkurensen.

"I'm only responsible for what I say, not for what you misunderstand "

Susanne_B
5

Ja det var kul att det fanns någon svensk katt, som kunde hålla så pass hög standard, för att få en NOM.

Sarah-S
5

Jag tycker att det var väldigt roligt att se en svensk burma i panel

Dock håller jag inte med om att de övriga katter som var där och inte var i panel skulle vara medelmåttor? 
Av ca 1020 st katter kan inte alla vara vinnare även om kvalitéten skulle vara super på varenda en av deltagande katterna, vi pratar faktiskt om en World Winner Show med extremt hård konkurrens.

I'm only responsible for what I say, not for what you understand

Bjelke
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis til Sara og Bjelke's Lady Louise.

1000 tack til Sara at hun stiller up med en kat updrättet af mig. Kyss

Louise er en snyck kat, men det er svårt at vinne i et panel tilsammen med 9 andre katte.

Anne Marie "Bjelke"

www.bjelkes.dk

ilgaliljenberg
3

Glömde säga att Louise blev BIV också, förutom NOM.

// Ilga