Burma iFokus

Burma

Etikettgalleri
Läst 1069 ggr
TempleBar
2

Temple Bar Beautiful Banshee i Helsingør

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det var svært at holde killingerne i ro på dommerbordet - bortset fra den chokolade dreng, der gerne lod sig drapere henover dommeren eller løfte i bagbenene - så det var godt, at kameraet også kunne tage videoer

Igår prøvede jeg for første gang Yan Roca-Folch og ham kunne jeg rigtig godt lide. Det kunne min hunkilling vist også

TempleBar
2

Jeg kan desværre ikke få den til at acceptere videoer fra Photobucket Så jeg må uploade til youtube i aften og sætte den ind bagefter.

TempleBar
6

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så fik jeg uploadet til Youtube

ilga
3

En söt liten ekorre i aktion, när hon jagar den rosa vippan. Har du tränat flickan att sitta i händer innan? Hon sitter så fint i domarens hand. Pälsen ser ut att ligga väldigt fint och det på en så ung kattunge. Jag har katalogen så jag vet födelsedatum. Om jag inte minns fel då jag besökte utställningen såg ögonfärgen bra ut också.

// Ilga

Trymheims
4

Jag får be svärmor att kolla på videon. Hon har ju sötnosens farmorsmor boende hos sig (Elsa, månadens burma på detta forum).

För övrigt kan jag berätta att din kulls farmor Isaz (från min uppfödning) blev BIS på sin första utställning och kullen blev BIS båda dagarna. Isaz syster Liza, som jag behöll, blev JW och hennes favoritdomare var just Yan Roca Folch. (OK, kanske var det min favoritdomare på just Liza, kanske för att han kallade henne "little alien". Men jag låtsas som att det var Liza som favoriserade honom) 

- Never argue with an idiot; he will drag you down to his level and beat you with experience -

TempleBar
4

Tak skal I have

Jeg har faktisk dårligt trænet dem i at blive holdt korrekt og da slet ikke i at optræde på slap line på dommerbordet. Det er synd, optagelsen af den chokolade drengs bedømmelse gik galt, for han var den rene cirkusartist, der både hang henover dommerens skulder og stod på forbenene under noget af bedømmelsen.

Banshee er rigtig rigtig fin og "fin" er det rigtige ord, for hun virker nærmest petite. Yan Roca-Folchs første ord til mig var da også "too small, take it away", men som man kan se, var han faktisk ret vild med hende. Hun har flotte store øjne og en super øjenfarve (Thea Friskovec dømte hende lørdag og satte to streger under "colour") og næsten ingen babypels, så jeg er meget spændt på, hvordan hun klarer sig fremover.

Hun skal på både Fife og TICA udstilling i marts, så det bliver interessant at se, hvad TICA dommerne siger til hende

yrsahed
1

Lycka till

S*PascuumSilva's burmor
http://www.pascuumsilva.se