S*Pia-Pizzi's Glittering Glinda
Jag är ju som många av Er redan vet fodervärd åt Sarah på S*Mad About. I mitt hem finns det tre fantastiska tjejer som Sarah äger men som förgyller min tillvaro på bästa sätt. Det är S*Mad About Anna de Codorniu, S*Mad About Amazing Attitude (som är född hos mig) och den importerade tjejen HU*Alba Regia Lilly Annie. Hos mitt ex bor också min hona S*Mad About Sister Starseeker. Beslut är dock taget att inte ta någon mer kull på henne utan låta henne bli pensionär hos sin älskade husse när hon tagit titeln SC på utställning. (hon har två cert kvar)
Så då kände jag att jag ville ha en egen hona också som kan ge mig min första kull i stamnamnet SE*Amazing Crazy. När Anne på Pia-Pizzi's fick sin kull med enbart lila honor så var jag lite med på ett hörn via skype och fick uppdaterat vad som hände. Jag sa till henne att nu när hon fick så många så kan jag lätt ta en av dem. Det var endast på skoj då eftersom det inte alls var läge för mig att skaffa en till katt just då. Men tiden gick och det föll sig inte sämre än att läget blev annorlunda och nu är det alltså bestämt.
S*Pia-Pizzi's Glittering Glinda blir min alldeles egna avelskatt. Hon flyttar hem om två veckor efter att ha gjort utställningsdebut tillsammans med sina två systrar i Kristianstad. Sen börjar tankarna att snurra om vilken vacker hane som ska få äran att bli pappa till min första egna kull… Det finns några tillgängliga snygga att välja på så det blir spännande.
Grattis till en fin liten häxa 
Real stupidity beats artificial intelligence every time
Grattis Therese och vilken spännande tid du har framför dig. All lycka på färden.

Grethel
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//

Hun er også fin - tillykke med hende 
Grattis Therese!
Med vänlig hälsning
Anneli Ferm, burmaentusiast
Grattis till skönheten!! 
- Never argue with an idiot; he will drag you down to his level and beat you with experience -
Tack alla! Nu är det bara ett problem!! Tiden går så fasligt långsamt så att jag håller på att bli galen här…
Stort GRATTIS Therese och Glinda som vann BEST IN SHOW både lördag och söndag i Kristianstad. 🥳
Glinda ingick dessutom i Pia-Pizzi's BIS-kull på söndagen
Grattis Anne, Sofie och Johan!!🏆
Med en sådan premiär förväntar jag mig att ni satsar på ytterligare 3 BIS 😉
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Verkligen stort grattis till alla inblandade!! Nästa helg får ja se henne på riktigt! Spännande!!
Tack så mycket! Jag har nog inte riktigt fattat vad som har hänt ännu. Vi kommer absolut att åka på fler utställningar men vi vet också att vi har tufft motstånd redan om Ex 1 nästa helg. Och så en liten komplettering. Glinda ingick i BIS kull även på lördagen. ;)
Stort Grattis till er från mig.🌺
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Det finns nog inget som slår att ha sålt en kattunge som blir
BIS x 2 på sin första utställningshelg. Är sååå stolt och nöjd!!!
🥳 🏆 ❤️
___________,,,^..^,,,______________**
Hälsningar Anne Nordström S* Pia-Pizzi's est. 1988
http://www.pia-pizzis.se
anne.nordstrom@lsn.se
**

Hun er også rigtig fin. Stort grattis fra mig også :)
Grattis till helgens framgångar. Vilken härlig liten goding❤️

Stort Grattis !! :)
Gratulerar nya matte och uppfödaren!
TACK alla fina människor som har delat min glädje i helgen. Det är fortfarande svårt att ta in att det verkligen har hänt. Jag är så oerhört stolt över att ha fått förtroendet att dela mitt liv med denna underbara tjej och jag dyrkar uppfödartrion som med stora stora leenden lämnade över henne till min ägo. Glinda kommer nu att visas upp på lite utställningar framöver för att sen bli den hona som får lägga grunden i min uppfödning. Jag kommer med stor spänning att följa hennes uppväxt och hon har redan en stor plats i mitt hjärta. Även mina andra fantastiska tjejer kommer att följa med på våra turnéer och det är ett sant nöje att ha katter med den standarden som dessa har då utställning verkligen är en hobby jag älskar. Jag hoppas att vi alla kan vara glada för varandras framgångar och inte dras in i träsket med avundsjuka och elaka telefonsamtal och mail inför utställningarna som tyvärr förekommer. Jag har fullt förtroende för både domare och assistenter att de kan sitt jobb och utför det på ett proffsigt sätt. Vi ses!! Therese
Ja, jag kan bara tala för mig själv men nog sjutton visar jag andras katter minst lika bra som min egna. Gör jag inte det så är det ju dumt att gå assistent, faktiskt.
Det ska bli kul att träffas i maj och se hur hon utvecklats ❤️