Fodervärd sökes
Jag har nu efter mycket fundering fram och tillbaka beslutat att jag söker en fodervärd till Marlies, hon är född 2/11-12 dvs 4 månader gammal. Du ska bo i Stockholm/Uppsala eller Enköpingstrakten och inte ha fertil hane hemma samt ha henne som innekatt. Hon har ett supertrevligt temperament och är en knattermaskin. Hon har SVERAK stamtavla, ID chip, vaccinerad x 2. Jag önskar ta en kull på henne innan hon överlåtes till fodervärden och fodervärden bör kunna ha kullen i sitt hem under mitt stöd. Marlies ställs ut helgen 9/3 i Sollentuna om man önskar få en förtitt annars är du välkommen att kontakta mig för ett besök i hemmet. Jag själv anser henne som lovande så vill man kunna ställa ut så är det fullt möjligt, ev om du vill börja föda upp kan man ev. få ta över avelsrätten när foderavtalet är fullgjort.
Kan inget alls om rasen, slösurfar lite. Men gud så intagande. Vilket uttryck! Dock inget för mig att vara fodervärd. Vill bara uttrycka min beundran för henne :)
Marlies har nu hittat sitt perfekta hem och flyttar på Tisdag nästa vecka😃
Lycka till i nya hemmet Marlies! Ska bli spännande att följa hennes kullar senare.
// Ilga