Söker brun hona i augusti
Hej! Har inte helt otippat fallit som ett ton tegelsten för Burmor och känner att det börjar bli dags att ha en i mitt liv! Söker någon som ska få/har fått en kull nu, jag tänker mig att ta emot denna nya lilla familjemedlem i augusti. Vill ha en brun (så vackert) hona som lekkamrat till Simson, min 3-årige kastrerade huskatt (hane), och lek/goskompis till mig och mina två barn (6 och 8 år). Så, har/får du en brun hona i kullen, hör av dig! Petra
Vi väntar två kullar i maj, i den ena kan det födas bruna honor Du kan läsa mer på min hemsida www.madabout.se
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Hahaha , ja man faller verkligen hårt för burmor. Ni kommer att få mycket roligt med många skratt och kel så ni aldrig behöver känna er oälskade. Lycka till med att hitta ER katt. 😃
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Tack! Ja, vi längtar redan nu :-) hade egentligen hoppats bli med Burma redan innan sommaren, men rätt katt har inte dykt upp och nu blir det bättre att vänta till efter semestern på landet… Idealiskt vore med sista semesterveckan när vi ändå ska vara hemma och komma iordningställ inför skolstart. Sarah-S, ska absolut läsa på din hemsida! Var i landet finns ni?
Gå in på burmaklubben.se så hittar du uppfödare från hela landet om du söker någon i er närhet.
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Härlig att höra att vår ras får fler och fler beundrare! Och som sagt dom är ju dessutom beroendeframkallande så mer än en är nästan ett måste!! 😜